Напрямки роботи з батьками
Мета роботи колективу ЗДО з батьками вихованців:
• створення єдиного освітнього простору «Сім'я – дошкільний заклад»;
• встановлення партнерських відношень з сім'єю кожного вихованця;
• створення атмосфери загальних інтересів;
• надання допомоги сім`ї в питаннях розвитку дітей на основі діагностики.
Напрямки роботи з батьками вихованців:
• участь батьків у роботі ЗДО;
• робота батьківського комітету ЗДО, батьківських комітетів груп;
• проведення загальних та групових батьківських зборів;
• робота батьківського клубу «Педагогічна взаємодія з сім`єю»;
• консультації для батьків вихователів, вихователя-методиста, старшої медичної сестри;
• особисті бесіди адміністрації з батьками
Пріоритетні напрямки роботи педагогічного колективу з батьками
·сприяння підвищенню психологічної та педагогічної компетентності батьків щодо розуміння закономірностей розвитку дитини, а також питань навчання і виховання дошкільнят;
·залучення батьків до співпраці у створенні належних умов для життєдіяльності та розвитку дітей;
·всебічне вивчення становища, статусу родини та моделі взаємодії з ними для здійснення диференційованого підходу;
·залучення батьків до активної участі в заходах, що проводяться в дошкільному закладі, формування в них відчуття приналежності до колективу дитячого садка як однодумців і спільників;
·формування усвідомленого розуміння батьками своєї відповідальності за максимальне забезпечення дитині повноцінного життя в майбутньому.
Важливий напрям своєї діяльності педагогічний колектив дошкільного закладувбачає в збагаченні знань вихователів про сімейне виховання, поглибленні педагогічних знань батьків, досягненні єдності виховного впливу на дитину в сім’ї і в дошкільному закладі.
Удосконалювати роботу з батьками – це у разі необхідності вносити зміни, які збагачують зміст і форми роботи, покращують різні її показники, роблять більш доцільною, сучасною, гнучкою. Процес удосконалення – довготривалий та безперервний. Його дошкільний закладздійснює у різних напрямках:
·гуманізація змісту і форм роботи з сім’єю;
·гармонізація взаємин педагогів та батьків;
·підвищення ефективності застосовуваних вихователем у роботі з батьками;
·прийомів та засобів впливу.
|